23 March 2011

Teringat Orang Lama.

Beberapa hari yang lalu, aku singgah ke blog kekawan. Ala2 berblogwalking gitu. Nak singgah pun tengok tajuk yang best baru klik. Kalu tak tak sempat nak jalan-jalan. Dalam sekejap itu pun makan masa juga. Kalu si kecik aku tak kacau boleh tunggu samapai 2,3 jam juga.
Aku terjumpa satu blog , cerita tentang Kay bekas isteri Sudirman. Rupa2ny sekarang dia somebody dan punya keluarga sendiri dah. Hidup bahagia dengan keluarga baru. Minta maaflah tak ingat sungguh blog mana yang aku singgah tu. Sekarang badannya gempal sikit berbading dulu yang slim melim. Umurnya pun dah  masuk 50an. Masih manis dan jelita. Maaf jika entry ini menimbul sebarang rasa kurang enak bagi Datin Kamariah.











https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEghy-imEkfx4vaZyhnEjE_p8XBWITF78nraBNkBed46AuGumOsEr25gXAuFj-EMGd_1g1XPcSkRIIVmsiillqGOQUkkkPjF9Gzv49SK3N9j9tIK8vKhPvtPy6_jgPowRN7GxjGJjOGgGxfi/s1600/midi1.jpg

Ehsan dari Google.

Seorang lagi yang aku terbayang2 ialah Mazuin Hamzah. Penyanyi zaman 80an yang popular zaman tu. Setelah berkahwin dengan Pengeran Sufri  kerabat Diraja Brunei . Saja nak tahu perkembangan terkini. Nak tengok  gambar orangnya. Maklumlah masa dah lama berlalu.
Masa mereka popular , aku dok sekolah rendah lagi. Kira minat habis kat kumpulan Quinary M ni. Suka tengok muka dia yang cute dan manis. Amy Mastura tahu kut  Mazuin ni ye ,  sebab sepupu dia pun.

No comments:

Post a Comment