06 October 2011

Baby Kristal


Kerjasama dari semua murid Tahun 1 telah mezahirkan pasu bunga berbaby kristal.
Ada dalam sukatan mata pelajaran Bahasa Malaysia T1 cara -cara menggunakan baby kristal sebagai penganti tanah untuk menanam bunga. Namun di sini jumlah baby kristal tak berapa banyak dan masih mengembang. Kalau lagi banyak lagi cantik . Nanti  cikgu kena tambah lagi ye...

Setakat ini , bunga itu menjadi penyeri di sudut dalam kelas kami. Tiada murid yang berani usik baby kristal takut baby kristal pecah.

Ada yang bawa baby kristal, pokok ,dan pasu. 
Terima kasih anak murid ku.

5 comments:

  1. Salam Cikgu,
    Haa mesti berseri2 kelas cikgu hikkss!

    ReplyDelete
  2. mudah-mudahan . air pun nampak keruh .huhu

    ReplyDelete
  3. rajinnya cikgu hiasa bilik darjah...

    ReplyDelete
  4. alaa syoknya ngajar budak2 kan.. tentu jadi cigu kesayangan nie.. akak jd cigu yg dibenci adalah sbb suka membebel.. isshhh budak2 yg lagi besar dr cigu ni keras kepala btol la.. opps smoga baby kristal tu mengembang terus n menceriakan klas baru syok nak belajar...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum cikgu saya muaz murid tahun 2 cerdas sk bechah durian pasir mas kelantan. di sekolah kawan saya ada jual baby kristal ini.tapi dia bagi percuma saja pada saya sebanyak tiga biji. tak sabar tunggu baby kristal saya besar.dan hari khamis ini mendapat warna biru.ini saya komen guna blog cik su saya terima kasih sudi baca.

    ReplyDelete